niedziela, 21 kwietnia 2013

Balea Żel pod prysznic Czekolada z figą



Opis produktu:
Żel do mycia ciała o przepięknym zapachu figi i czekolady pochodzi z limitowanej edycji. Śliczny zapach odpręża i koi zmysły, zaś formuła nawilżająca zapobiega utracie wilgoci przez skórę.

Składniki:


Żel znajduje się w plastikowej, nieprzeźroczystej butelce o pojemności 300ml zamykanej na zatrzask. Opakowanie łatwo otworzyć nawet mokrymi rękami, a postawione na 'głowie' powoduje, że nie mamy problemu ze zużyciem produktu do samego końca.
Żel ma kremową, gęstą konsystencję i jest mlecznego koloru. Zapach to coś co najbardziej podoba mi się w tym kosmetyku. Intensywny, świeży, słodki... Czekolada z delikatną owocową nutką, czyli figą:) Coś niesamowitego...Mi on kojarzy się z jakimiś czekoladkami, pralinkami z owocowym nadzieniem...no istna pychota!:)



Żel po wylaniu na gąbkę i kontakcie z wodą pieni się bardzo dobrze. By oczyścić całe ciało wystarczy jego niewielka ilość- jest wydajny. Zapach podczas kąpieli jest mocno wyczuwalny i unosi się w całej łazience, jednak później znika całkowicie i nie mogę się nim dłużej rozkoszować, a szkoda, bo jest naprawdę cudowny. Żel nie nawilża skóry, ale także jej nie wysusza, więc uważam, że jest całkiem nieźle. Ja i tak zresztą zawsze po kąpieli używam jakiegoś mazidła. Dla mnie najważniejszym aspektem jest to, by żel pod prysznic dobrze oczyszczał skórę, a ten robi to bardzo dobrze, a przy okazji pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku.

Czy polecam? Zdecydowanie tak!:)


Cena: 300ml / ok. 7zł

Dostępność: Drogerie DM, allegro


Lubicie czekoladowe kosmetyki?:)


Pozdrawiam, 
Glamourka89

24 komentarze:

  1. mam na niego ochotę, a Ty mnie jeszcze bardziej kusisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się spodobał, ale jak dla mnie na tą porę za ciężki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Aż chciałoby się zjeść :) Muszę pomyśleć nad kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czekoladę, uwielbiam czekoladowe kosmetyki. Więc z całą pewnością bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę świeższe zapachy. Za czekoladowymi kosmetykami już nie przepadam, bo zauważyłam, że wolę czekoladę jeść, a nie ją wąchać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem jak niesamowicie pachnie, bo mam go w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że kosmetyki DM są tak ciężko dostępne w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaale kusisz , no taki "smakowity" żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czekoladowe kosmetyki, pod warunkiem, że zapach nie jest chemiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, naprawdę ta firma za mną chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kusi, zapach musi być genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdej strony kusi mnie te Balea... można je dorwać tez na stoiskach z chemią niemiecką warto się tam czasem rozejrzeć :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie zapachowe - chętnie bym poużywała ...szkoda że Balea u nas słabo dostępna

    OdpowiedzUsuń
  14. I cena na plus. Tylko szkoda, że nie utrzymuje się na skórze, ale jak tak ładnie pachnie to można mu to wybaczyć ;)
    Bardzo lubię czekoladowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń