czwartek, 24 kwietnia 2014

Tołpa Spa Bio, Harmony, Mydło borowinowe do odnowy biologicznej




 Nasz kosmetyk spa poprawia samopoczucie i zapewnia naturalną odnowę biologiczną. Oczyszcza i regeneruje skórę, nie naruszając bariery ochronnej. Przywraca równowagę, harmonizuje i łagodzi napięcie. Wspomaga eliminację toksyn. Wygładza i nawilża skórę.

 Dobre samopoczucie uzyskasz dzięki zawartości olejków eterycznych:
  •     drzewo różane – uspokaja, przeciwdziała zmęczeniu i regeneruje
  •     ylang-ylang – działa rozluźniająco, wycisza
  •     szałwia – poprawia samopoczucie i ułatwia zasypianie
  •     bergamotka – przywraca harmonie i spokój

Składniki:


Mydełko zostało zapakowane w malutki, ale wyjątkowo gustowny kartonik, który swoją szatą graficzną nawiązuje do składników głównych znajdujących się w produkcie. Już wielokrotnie podkreślałam, że bardzo lubię opakowania tejże marki, bo znajdują się na nich różne ciekawostki, które lubię sobie poczytać:-) Tak też jest w tym przypadku. Znajdziemy na nim wiele informacji. M.in. również i to, że produkt nie zawiera sztucznych barwników, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego i konserwantów.



Samo mydełko ma kształt kwadratu o wymiarach ok.6 x 6cm. Kostka jest mało poręczna. Ciężko zmieścić ją w dłoniach, zwłaszcza jeśli ktoś ma małe dłonie. Polecam jej podzielenie na np. 4 części. Łatwiej jej się wtedy używa. No chyba, że komuś nie przeszkadza jej wielkość, to może używać jej w całości, jak kto woli:)

 Zapach jest cudny. Niezwykle naturalny o intensywnym aromacie olejków eterycznych. Drzewo różane z szałwią i bergamotką daje piękne połączenie. Zapach ten potęguje się podczas kontaktu ze skórą i jest wyczuwalny jeszcze przez długi czas po użyciu. 



 Mydło ładnie się pieni, dając kremową, dobrze myjącą pianę. Jest bardzo delikatne w swoim działaniu, ale nie oznacza to, że nie jest skuteczne. Myje dokładnie i skutecznie nawet ciężkie zabrudzenia. Zarówno ręce, jaki i ciało pozostawia porządnie oczyszczone. Nie wywołuje podrażnień, przesuszeń, czy tak nielubianego przeze mnie uczucia ściągnięcia. Jednak na pewno, po jego użyciu trzeba nałożyć jakiś balsam, bo kostka ta, nie daje nam żadnego nawilżenia.




Używam tego mydełka już kilka tygodni i uważam, że jego stosowanie ma pozytywny wpływ na stan mojej skóry, dlatego polecam je również Waszej uwadze, bo być może zainteresuje ono którąś z Was:) Jego cena jest bardzo przystępna, a wydajność ogromna.



Mydełko możecie kupić w e-sklepie marki Tołpa za 8,99zł.


Znacie to mydełko?
Jak się ono u Was sprawdza?

18 komentarzy:

  1. Ciekawe mydełko, ja jednak mam słabość do tych w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo - po prostu są dla mnie wygodniejsze.

      Usuń
    2. Ja też sięgałam po mydła w płynie, ale teraz coraz częściej używam tych w formie kostki.

      Usuń
  2. Ja narazie nie chce opuścić swojego mydła aleppo : ) ale moze kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam głównie żeli pod prysznić a do mycia rąk mydła w płynie. Jednak te w kostkach są dla mnie nieporęczne a jak są rozmiękłe to zostawiają osad co denerwuję mnie przy sprzątaniu. Jednak jak te jest tak dobre jak piszesz i nie zawiera SLS to może się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre mydełka faktycznie są nieporęczne, ale zawsze można je podzielić na mniejsze kawałki i problem z głowy:)

      Usuń
  4. Mnie niestety wszystkie mydła w kostce strasznie przesuszają ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja raczej nie powrócę do niego. strasznie mi rozmiękało, a w ostateczności pękło.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że Tołpa ma takie mydełka, nie przepadam za taką formą, ale czemu nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ja nie wiedziałam,że oni mają mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różne lubię mydła ciągle inne kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam tego mydla, ale lubie takie! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to mydło i bardzo się lubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam to mydło jakiś czas temu w promocji, chyba się kiedyś na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam ostatnio mała paczkę urodzinową dla mamy :D własnie kupiłam to mydełko . Dostałam potem telefon ,ze mam kupić więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydło znam. Uważam, że faktycznie jest bardzo dobre. Używam często, ale nie codziennie.

    OdpowiedzUsuń