niedziela, 5 stycznia 2014

La Rosa, Mineralny cień do powiek


Marka La Rosa ma w swojej ofercie mineralne cienie do powiek w 36 odcieniach. Ja w listopadowym ShinyBoxie znalazłam cień nr 32 o nazwie Graphite, który producent opisuje tak: Jasny cień w kolorze szaro – beżowym, w zdecydowanie chłodnej tonacji.



Opis produktu:
Mineralne cienie do powiek – są niezwykle wydajne, zawierają czyste pigmenty mineralne, które wydobywają urodę oka oraz chronią i pielęgnują delikatną skórę powieki. Dzięki wysokiej zawartości dwutlenku tytanu bardzo intensywnie się wybarwiają, kolory są nasycone i trwałe. Z kolei tlenek żelaza działa jak optyczny reduktor zmarszczek. Można ich używać na wiele sposobów:
- na sucho jako cień sypki;
- na mokro jako cień mokry (bardzo intensywne wybarwienie);
- jako pigment do bezbarwnego lakieru do paznokci;
- z wazeliną kosmetyczną jako błyszczyk do ust;
- można mieszać ze sobą różne kolory uzyskując nowe

Składniki: Mica, Iron Oxides, Carmine, Titanium Dioxide.


Cień zamknięty jest w 3 gramowym, szklanym słoiczku zakręcanym na srebrną zakrętkę. Opakowanie malutkie i zgrabniutkie. Zmieści się w każdej kosmetyczne (nawet tej najmniejszej). Słoiczek, jak i nakrętka są bardzo solidne. Nie musimy obawiać się przypadkowego wysypania produktu, no chyba, że niedokładnie je zamkniemy. Jedyny minus jaki dostrzegam w tym opakowaniu to to, że nie ma sitka, które dozowało by cień i jednocześnie zabezpieczało go przed wysypanie (przed otwarciem trzeba bardzo uważać żeby tego nie zrobić).



Cień jest dobrze napigmentowany, ale nakładany na sucho niestety (jak to bywa w przypadku sypkich cieni) pyli się i osypuje. Dlatego najlepiej jest go nakładać na mokro. Zresztą aplikacja go za pomocą zwilżonego pędzelka nie dość, że przebiega mniej problematycznie, to jeszcze dodatkowo nakładany na powiekę kolor staje się intensywniejszy i zyskuje lekko fioletowy odcień. Na sucho cień ten też prezentuje się całkiem nieźle, aczkolwiek jest wtedy delikatny i taki... mało rzucający się w oczy:) Idealnie zatem nadaje się do makijażu dziennego. Chętnie sięgam po niego na co dzień, jednak uprzednio nakładam pod spód bazę, bo wtedy cień trzyma się na powiece dłużej i tak szybko nie blednie. Baza zapobiega także jego zbieraniu się w załamaniach powieki.



Tak cień prezentuje się na sucho. Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak wygląda na mokro:(
Musicie mi wierzyć na słowo, że po zwilżeniu jest bardziej wyrazisty i intensywniejszy.



Podsumowując, Nie przepadam za sypkimi cieniami właśnie ze względu na ich tendencję do osypywania się i pylenia, ale ten cień umiejętnie nakładany zwilżonym pędzelkiem daje na powiece wspaniały efekt. Uważam, że warto mieć go w swojej kosmetyczce, a szeroka paleta kolorów pozwoli każdemu wybrać dla siebie odpowiedni odcień. Wysoką cenę rekompensuje super wydajność. 



Cena: 3g / 25zł

Dostępność: Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia
gdzie można dostać kosmetyki tej marki:P



Znacie markę La Rosa?

30 komentarzy:

  1. Graphite i Diamond są najpiękniejsze <3 ja mam Quartz też z boxa i jest piękny choć wolałabym Diamond;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek tylko szkoda że na sucho się osypuje i pyli :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że jeszcze nie używałam sypkich cieni i nie wiem jak bym sobie z nimi poradziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minerałów jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie przepadam za sypkimi kosmetykami, po nich moja łazienka wygląda jak na wojnie ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś taki niewyraźny jak dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, ale sypkie cienie to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie dałabym tyle za tak małą gramaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki. Ale fakt, że nie jest łatwy w nakładaniu mnie zniechęca. Zresztą ja w ogóle niespecjalnie radzę sobie z sypkimi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie kolory :) te cienie widziałam w drogerii internetowej ladymakeup ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie i to bardzo. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię jakoś sypkich cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ich kosmetyki to tylko w sklepie http://futurosa.net/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, uniwersalny kolor! powinien pasować do wielu makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś wolę normalne prasowane cienie

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny cień, ja nigdy nie miałam mineralnego sypkiego i nie wiem czy umiałabym sie nim malować .

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor spodobałby się mojej siostrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dopiero zaczynam przygodę z cieniami LA ROSA;)
    Marysia P.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bardzo ładny. Szkoda, że tak drogi.

    OdpowiedzUsuń
  21. pomomo tego ze moze się osypywać z chęcią go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek bardzo fajny, nie używałam jeszcze tych cieni, mimo ze się osypują zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń